Könyvek

Rovatok

Egyebek

Rovat | Téli várólista (2021 - 2022)

by - hétfő, december 13, 2021



Mostanában nem volt évszakos várólistás poszt, aminek az az egyetlen magyarázata, hogy ezeket a Reading journalomban készítettem mindig el és elmaradt a blogos debütálásuk. Szeretném visszahozni a cikksorozatot, mert nagyon hiányzik az ilyen típusú listázás. Úgyhogy itt vagyok megint a rovattal! 

Nézzük a könyveket:

Most válogattam talán a legtudatosabban, mert egyrészt tényleg azokat vettem fel, amiket biztosan olvasok decemberben (vagy már megtettem, ez a lista novemberben íródott össze, de azóta olvastam egyet-kettőt innen) vagy biztos vagyok benne, hogy a télen sort kerítek rájuk: 

Decemberi kupac, amiből az Élő Adyt már el is olvastam (és bejegyzés készült róla). Itt >> link << található. A többieket Karácsony környékén tervezem előkapni, bár Rácz-Stefán Tibor könyve lehet csak az ünnep után kerül elő. Meglátjuk.

Téli kupac, december végére terveztem be őket (a Sóvárgást és a Boszorkánykört kicsit tolnom kellett, mert nem éreztem hozzájuk a hangulatot):

December közepére tervezett kupac: (Amiből A Labirintust és A gólyakalifát már olvastam, a Szindbád, az álmok hajósa pedig a jelenlegi olvasmányom. A Loki lehet, hogy csak Karácsony után kerül sorra, attól függ mennyire szeretnék ünnepi hangulatot a következő héten.)

Határozottan téli kupac, januárra tervezve, kivéve a Once Upon a Broken Heart címűt, ami hosszabb időt vesz majd igénybe:


Olvastátok már valamelyiket? 

(A fejléckép nem saját fotó.)

You May Also Like

0 komment