Könyvek

Rovatok

Egyebek

Tervek | 2022. novemberi várólista

by - szombat, november 05, 2022

Üdv!

A napjaim a káosz jellemzi jelenleg, de igyekszem haladni a dolgaimmal, így hozok is egy novemberi TBR listát. 

Szóval őket szeretném olvasni:

Nem igazán igazodom most az évszakos hangulathoz, hiszen nem borongós alkotások kerültek fel a novemberi listára, inkább a kedvem alapján választottam. Ezek a kötetek nagyon érdekesek számomra. A Gamora és Nebulát olvasom jelenleg és nekem eddig nagyon tetszik, mondjuk a sci-fihez mindig is boldogan álltam, egyszerűen imádom a szokatlan bolygókon játszódó sztorikat, ez pedig egy bányászterületen játszódik. A Papirusz azt hiszem az informatikus könyvtáros szak maradványa, volt ilyen tárgyam és ezért érdekes számomra minden hasonló téma. A Világépítők pedig a videójátékok iránti lelkesedésem okán került a várólistámra.

A következő Veres Attila kötete vagy a Világépítők lesz, még nem döntöttem el melyikkel folytassam.


Róluk tutira lesz poszt:

Egyébként velük majdnem kész vagyok, már csak a fotózás van hátra... nos ezen a területen gondolkodtam a legtöbbet, egyelőre új képeket csak instán osztok meg és az oda kirakott posztom beágyazom majd az értékelésekbe. Hétvégente tudok csak hódolni a fotózásnak, de a blog meg addig nem halad... szóval ez most ilyen helyzet. Lehet, hogy egy hónap múlva meg teljesen más rend lesz, még nem tudom, addig is kísérletezem.

Ti mit terveztek olvasni novemberben?

Fejléc forrása: Forrás



You May Also Like

0 komment