Könyvek

Rovatok

Egyebek

Rovat | Novemberi várólista + könyvtári kupac

by - szombat, november 06, 2021

Nagy-nagy betegségek után újra kedvem - illetve egészségem - támadt posztolgatni, instázni meg ilyen tartalomkészítős megoldásokban gondolkodni, ezért hello újra! Ezért sem volt mostanában poszt, pedig szerettem volna hozni... na de most a lényeg a novemberi várólista!

Fejléckép forrása: 1


Ez a hónap egy ideje már a boszorkányos, misztikus vagy fantasy olvasmányok jegyében telik többnyire és muszáj ilyen komorabb történeteket választanom, ezekkel érzem jól magam. Úgyhogy most csak pár kötetet válogattam ki, amiket szeretnék megismerni novemberben. Nem biztos, hogy sikerül, mert még tart az olvasási válságom, de kb kezdek kilábalni belőle, ezért optimista módon írtam össze ezt a kis listát. 

  
  

A Jó kislányok kézikönyve gyilkossághozt kezdtem most el erősen és a főszereplő stílusa nagyon megfogott, na meg kíváncsi vagyok, milyen megoldást kapunk erre az esetre, izgalmas, na. A többi regény pedig nagyon érdekel.

Könyvtárban is voltam, onnan a horrorszerűségek, na meg képregények jöttek velem. Ők:

  
  

Nem tudom rájuk mikor kerítek sort, de igyekszem még novemberben, hiszen a következő hónap már a téli olvasmányokat hozza magával.

Ti szerettek évszaknak megfelelően olvasni?

You May Also Like

0 komment